woensdag 9 september 2020

Bleu eyes Baby's Got Bleu eyes ... zondag 6 sept..

 Vandaag in de Focus "Bleu eyes Baby's Got Bleu eyes ... zondag 6 sept..


Mandy en Cora vroegen me "Heb je zin om mee te gaan Puppy knuffelen ..?

Whaaaa stomme vraag der is bijna niks leuker dan dat

En geen beter medicijn For the soul dan dat 

Maar in lange stukken autorijden daar stond mijn hoofd ( letterlijk ) niet naar

Luxe dat ik lekkr opgehaald ben dus geen meter zelf heb hoeven rijden


De Cane Corso  ik kon ze alleen van naam

Maar nu ook van bouw en karakter ..

Bij de deur word ik begroet door de grootste reu ..

En believe you me als deze reus je aankijkt heb je even zoiets van "Slik "

Dan kijk je verder in de ogen en dan zie je niets dan vriendelijkheid

Haha dan besluit ook hij "das goed volk en springt tegen me op 

Poten in mijn nek en hij laat zich een knuffel goed bevallen


Dan komen we bij de pups aan ... 3 heerlijkheden maar 1 springt er meteen voor mij uit 

Het reutje met zijn prachtige kleur en dito ogen




Ik noem hem Dean .. en t is zoals men zegt jij kiest geen hond ze kiezen jou 

Want ook al komen alle pups even kroelen kuiten bijten en klieren

Dean zoekt me het meeste op ...

En de pup die Cora uitgekozen heeft richt zich ook echt op haar 


Nog een praatje pot met de fokkers rijden we weer naar huis 

Niks geen beter medicijn dan pups knuffelen 

Maar in alle eerlijkheid "Engelse Bulldogpups blijven de leukste


Nou Cora je kan gaan aftellen nog een kleine week en dan mag je haar gaan ophalen

Mooie Lieve Manouk <3 





Thanks dat ik met jullie mee mocht .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten