woensdag 9 september 2020

Acteren ... maandag 7 sept ...

 Vandaag in de Focus "Acteren ... maandag 7 sept ...


Men zegt altijd tegen mij "je zou een goeie zijn voor het Toneel !

En vorig jaar dacht ik Nou misschien zou dat een hele leuke uitlaatklep zijn

Dus uitgezocht of Sliedrecht een Toneelvereniging heeft en mij aangemeld

Destijds zaten ze midden in de repetities en moest ik wachten op het nieuwe seizoen

Tja toen kwa Corona om de hoek kijken en lag ook het Toneel op zijn gat


Nu hebben ze het weer opgepikt en kunnen de audities en t verdelen der rollen beginnen

Ik kreeg een telefoontje of ik aanwezig wilde zijn 

Ja tuurlijk .. en wees gerust alle regels worden nageleefd 


Bij het voorstelrondje vroeg men mij "Heb je al eerder geacteerd ??

Ik zei haha nou soms bijna elke dag maar nog nooit professioneel 

Maar ik heb wel ervaring door mijn optredens op het podium met het optreden voor publiek




Normaal draai je wat maanden mee eer je een rol toebedeeld krijgt 

Maar schijnbaar ziet men daar in mij Potentie 

Want haha ik heb meteen n rol toebedeeld gekregen

Die van "Claire de secretaresse in het stuk "De Butler ...


We hebben wat improvisatie stukjes gespeeld en ik heb het zo naar mijn zin gehad

Gelachen en echt genoten van het snelle schakelen en improviseren




Dus elke maandag avond ben ik vanaf nu te vinden in mijn nieuwe theater groepje 

Zoveel zin in ... kan niet wachten op het script hahahahaha..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten