vrijdag 28 februari 2020

26 Febr decouperen ...

Vandaag in de Focus `Decouperen ...

In aug komen er twee konijnen logeren bij Knab-El
En dat zijn buitenkonijnen dus ik moest op zoek naar een hok
Gevonden en nog voor een leuke prijs ook
T is wel in Oud Beijerland maar das mooi te combineren
Met een bezoekje aan Cora die ook in die conterijen woont

Hele aardige mensen van het hok
Of ik even eerst binnen wil komen voor een bakje koffie
U komt immers van ver omt hok op te halen
Heb ze vriendelijk bedankt maar dat ik liever toch het hok meteen inladen wilde

En waar ik al bang voor was ..
Omdat de achterbank niet helemaal Vlak inklapt
Past het hok er niet in zonder mijn hemel te beschadigen
Oef zegt de man en nu ..??
Ik zeg geen probleem ik heb een zaag bij me
Dan zaag ik de poten eraf  dan past hij wel
Maak ik er thuis weer nieuwe poten onder

Nou dat idee vond de man niet leuk
Zo zonde om het hok zo te couperen
Ik zei "tis of dat of ik laat m staan
HIhi tja toen koos m toch eieren voor zijn geld

Maar niet met de handzaag zei hij
Nee ik pak wel even mijn decoupeerzaag en de meetlat
R ruimt zo lekkr op onder de frontporch



En zo gezegd en gedaan pootjes eraf
Wel n stukje laten staan zodat het hok alsnog iets van de grond af staat



















Viola nu thuis nog nieuwe poten eronder en ff beitsen
En een ren eromheen maken dan staat hij klaar voor de Logee's






Geen opmerkingen:

Een reactie posten