dinsdag 25 februari 2020

25 febr Laatste Poging ...

Vandaag in de Focus "Laatste Poging  ...

Het artikel wat we wel ontvangen hebben is Prima daar zeg ik niks van 
Maar kwa service ist baggert .... 


Hallo Horeca ****** Shop

Zelfs na div mailtjes en telefoontjes waar Niet op gereageerd word.
Wijd ik er maar Nog een keer een mailtje aan.

Ik heb bij uw firma een bestelling gedaan in DEC 2019.
Een bestelling voor 2 items ..
Echter heb ik maar 1 van die Items Ontvangen.
Nl de ...Voque Gietijzeren Grillpan art nummer K417

En bent u mij Of een Terug betaling schuldig van euro 12,04 .
Of schuldig dat u mij alsnog het artikel wat ontbreekt op stuurt.
Nl de Voque Zachte Stalen Wok met ronde bodem art Nummer K299.

Het gaat niet om een mega bedrag of bestelling maar het gaat om het principe Dat als ik iets bestel en betaal verwacht ik ook te krijgen waar ik voor betaald heb.

Ik hoop dat u Eindelijk gehoor gaat geven na bijna 3 maanden en mij geeft waar ik recht op heb.'

Verbaast ;-0 ik kreeg meteen een reactie ... 
Ze gaan t bedrag terug storten 
Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren ill keep you posted ...


Beste,

Alvast onze excuses voor dit voorval ik ga het vandaag aan u crediteren en  retour storten op u rekening.
Nogmaals onze excuus!

Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag!

Met Vriendelijke groet / With Kind Regards,
Rory Swens


Geen opmerkingen:

Een reactie posten