vrijdag 28 februari 2020

Weg is weg ...28 febr

Vandaag in de Focus "Weg is weg  ... 28 fevr

 Het zou een eerste ritje voor de oldy worden
Een ritje naar de stort
Maar ik ben ik en ging me storen
Aan de zooi die stond te wachten op dat ritje ...
En dus mijn wagen volgeladen
Met zakken puin kapotte bestrating en scherven van potten
Die met de storm en het omwaaien van de kas kaduuk zijn gegaan



3 grote kartonnen dozen vol karton
Alle oude kerstversiering dozen die nu vervangen zijn door curver boxen
En van alle kado's onderdelen voor de oldy enz enz


Wat houten platen waar we niets meer mee kunnen
Een stuk oud zeil waar de oldy onder stond



En nog een stoel waarvan de zitting kapot is
Tja als je bullen aan tafel zitten en op de stoel springen
En t leer wat zwakker wordt dat zit er zo een scheur in
Maar die stoel grrr die past er niet meer bij
Die moet de volgende ronde dan maar mee
Of kijken of ik die in hapklare brokken kan zagen
Zodat hij in de klikko past die op de dijk staan




Tafeltjes verkocht die ik te over had
Dat ruimt zo lekkr op onder de frontporch



En dat eerste ritje van de oldy haha die komt er toch wel doel of geen doel ...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten