vrijdag 6 december 2019

In tweeen delen ...Dinsdag 3 dec

Vandaag in de Focus "In tweeen delen ,,,Dinsdag 3 dec ...


Hoe jammer Lex en ik Kregen een uitnodiging
Om via de Rotary de Santa Run Papendrecht te gaan lopen
Maar die valt precies samen met mijn optreden in Schiedam
Heel jammer anders had ik m graag met mijn eigen Santa gelopen

Maar hebben jullie wel zin en tijd
En kun en wil je 7,50 doneren aan het goede doel
PLus meteen je eigenste kerstman/vrouw pakbestellen
Dan ben je 15 euro armer maar een warme leuke ervaring rijker



En je steunt er "Hospice De Circel in Papendrecht mee
Meer info op WWW.SANTARUN-PAPENDRECHT.NL

Soms jammer als leuke dingen samen vallen op dezelfde dag
Maar ja ik kan me helaas niet in tweeen delen ......

Beloofd er wel reklame voor te maken dus VIOLA !
Done draag ik toch n steentje bij !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten