vrijdag 6 december 2019

Lijnbaan ...Donderdag 5 dec ...

Vandaag in de Focus " Lijnbaan .. Donderdag 5 dec ...

Lex vroeg me vorige week waar heb jij het inpakpapier liggen?
"Dat staat boven achter de deur
Okay want ik heb je kerst/verjaarskado al
En ik wil t inpakken voor jij ziet wat het is
Dus toen ik paardrijden was had hij het ingepakt

En het op de piano gezet  ...
Waar altijd de kado's geetaleerd worden sinds we honden hebben
" Niet spieken he el !
Nee nee ik spiek niet maar ik ben wel nieuwsgierig ....

Omdat ik 5 dec niet helemaal voorbij wil laten gaan zonder kado's
Heb ik allerlei lekkers in huis gehaald
En ook kado's voor Lex gehaald en wat ik voor mezelf gekocht had laten inpakken

Lex zei "Ben blij met mijn kado's maar t is jammer dat ik er niet van wist
Dan had ik ook wat voor jou gekocht
Weet je wat Pak jij dan Nu maar alvast je grote kado uit
Maar das dan meteen sint kerst en je verjaarskado in 1 he

Nou had ik al zitten gissen ... een nieuwe stofzuiger zo,n handige dyson
Of een stoomreiger .. of ??? ik had eigenlijk geen idee
Ik zei nee jo laat maar staan ik wacht nog wel tot de kerst jo
Nee lex stond erop ik moest ook mijn kado open maken



Ben ik me toch mega verwend Nu al ...
Men een eigen Power boost box
Waar ik heerlijk mijn nummers mee kan oefenen
Hoef ik niet meer muziek via de laptop te draaien
En kan ik nu met Mike mijn zingen oefenen




Ja zegt Lex hij kan overal mee naartoe
Je kunt er zo mee op de Lijn baan gaan staan
Of mee nemen naar een bejaardenhuis
Om voor je ouwetjes te zingen /optreden
Nahhh of ik dat ermee ga doen dat weet ik nog niet hoor haha


Jahhh veels te gek kado natuurlijk
Maar ben er wel mega blij mee ...
Mijn lex die me altijd weet te verrassen !! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten