maandag 2 december 2019

Zoek en Gij zult vinden ....Maandag 2 dec ..

Vandaag in de Focus ` Zoek en Gij zult vinden ...Maandag 2 dec

Lex weet jij waar mijn Kerst cd is ?
Euh Nee hoe moet ik dat weten
Jij bent degene die alles opruimt
Ja maar ik mis ook de kerst cd van de Tiny litle big band
"Ze zullen vast wel ergens zijn ...

Dus vandaag alle cd's nagelopen
En zo kwam ik ook lege hoesjes tegen
Maar ook hoesjes waar er twee in zaten
Dus ik heb weer wat cd's compleet kunnen maken
Wel grappig om jaren aan muziek verzamelen
Door mijn handen te laten gaan



Meteen alle kerst cd's tevoorschijn gehesen
Das wel zo gezellie de komende weken



Snotfer toch nog 3 hoesjes waar de cd's van ontbreken
En ik heb alle cd's nu in mijn handen gehad
Maar nog niet degene die ik zocht

Dan maar even meteen de dvd's nalopen
Mischien is daar een cd'tje in terecht gekomen
Nope ... de 3 blijven leeg maar haha


Wel de gezochte cd's terug gevonden
Toch niet voor niets geweest ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten