maandag 7 oktober 2019

Je mot wat ... 7-10-2019

Vandaag in de Focus "je mot wat ....


Brrr tis hier in huis net 16,5 graad
En ik kan een vest aan trekken


Maar ik zie dat de bullekids t toch wel frisjes vinden
Zeker na onze lekkere lange ochtendwandeling





Dus terwijl hun ff een power nap maken
Maak ik een ritje naar de stort even wat puin dumpen
En dan door naar de Gamma om twee kacheltjes te scoren
Want de offerte van de CV man is nog niet binnen
Dus geen idee hoe lang dat nog kan duren en of zijn prijs ons bevalt ...

Chips korte snoeren eraan dus op de grond dat gaat niet lukken
Dan moet ik gaan werken met verlengsnoeren
Enu dat vind ik een bog NO NO


Dus zet ik er 1 op de open haard geeft die wat warmte op hoogte
En zet ik het ikea tafeltje wat nog van Tony geweest is
Wat boven in opslag staan in mekaar
Kan daar mooi de andere op staan ..



Krijgen de bullekids weer warme bullebibsen
En ik moet zeggen dat ik er ook van mee profiteer hahahaa

En dan ook nog een mooie bos bloemen krijgen van het uitzendbureau
"We denken aan je en wensen je veel beterschap en sterkte Veel liefs "
Word ik ook meteen warm rond me hartje  !! 



Geen CV en nog niet het lef om zelf de open haard aan te steken
Dan Mot je wat hej ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten