maandag 15 april 2019

Waar Nemen ....

Vandaag in de Focus `Waar nemen ....

Mijn manager was lekkr een lang weekend vrij
Dat betekend dan wel dat ik waar moest -mocht nemen
Dus vroeg mijn mandje uit om te openen
En om de boel op te starten ..

Toch wel n mini beetje spannend gevoel in mijn buik
Maar dat was nergens voor nodig hoor
T ging appeltje eitje
En op wat overkokende soep
En iets meer CuraƧao kleur op de afbakbroodjes ;-)
Liep alles op rolletjes

Even n telefoontje over een wachtwoord
En zelfs de administratie is gedaan
Kan ze morgen opt gemak weer de verse week beginnen
En dat met het vooruitzicht dat het n lekker kort weekje is
Want vrijdag is het bedrijf dicht


Nu vanavond nog de nieuwsbrief maken en verzenden
Dan zitten mijn taken voor vandaag er weer op
En goed nieuws ... ik ben "ontslagen
Haha normaal niet iets om blij van te worden
Maar wel als het ontslagen bij slachtoffer hulp is
Ben genoeg op de juiste weg dat ze erop vertrouwd dat het goed komt
Nou mijn week is in elk geval goed opgestart...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten