maandag 15 april 2019

Mijn hemelse plekje ... 13 april

Vandaag in de Focus `Mijn hemelse plekje ...

Mijn hart maakte een sprongetje
Want wat blijkt ...
Ons favoriete vakantieadres is weer open
De nieuwe eigenaren zouden het niet meer verhuren
Maar ... daar zijn ze van terug gekomen
En dus hoef ik mijn hemelse plekje niet te missen
Nu nog even achter hun thuis telefoon nummer zien te komen
Zodat ik ze even privé kan bellen voor een boeking
Yeah ... het vooruitzicht weer op Rooster mountain te lopen
Maakt me nu al blij ..
Al zal het anders zijn zonder Ingrid en Paul
En mijn vertrouwde paarden vriendjes
Plus de in de jaren verworven privileges
Dus hetzelfde maar toch net ff anders
En of het ons er dan nog steeds zal bevallen
Daar komen we maar op 1 manier achter ...
Das door te boeken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten