maandag 15 april 2019

Opgespaard ...12 April

Vandaag in de Focus `Opgespäard ...

Beloofd is beloofd..
De eerste eitjes van Keetje Tippel Mate en hari zijn voor Theo
Die zoveel uren zijn vrije tijd en kunde in villa tok gestoken heeft
Zonder hem zou er niet staan wat er nu staat


Dus toen Theo Nel en Billie hier op visite waren vrijdagaaf  
Heb ik hem officieel een doos bijna vol met Villa Tok eitjes gegeven

Ik had ook nog een etagère gemaakt met een trein onder de stolpjes
Een grote passie van Theo

En Theo op zijn beurt verraste mij met 3 luxe woningen voor in villa Tok
Immers het volkje van Caaf dat daar woont
Verdienen ook nothing but the best

Dat plus een nieuwe ruif voor Bacavia stad
Zijn de diertjes weer goed verwend

 




En het leuke is dat ze ook bijna meteen in gebruik genomen zijn
Het eengezinshuis staat in hun nachthok


De partere woning staat in de rechtervleugel van Villa tok


En de heuse caaf Villa met Balkon jaja !!
Die staat in de linkervleugel


Ik ben er weer super blij mee ..


Een gezellige avond altijd uren te kort ...
Lieve vrienden ik koester ze X 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten