dinsdag 19 december 2017

De Kerstboodschap ...17 dec zondag

Vandaag in de Focus " De kerstboodschap...

Kerstkaarten via de post of a person krijgen is al iets wat uitsterft
En al helemaal een handgeschreven boodschap er op
Die net ff iets meer toe voegt dan ...
De afzender en de gedrukte kerst/nieuwjaarswensen
( niet lelijk bedoeld want niet iedereen is een schrijver of poรซet en ik word van post altijd vrolijk ) 
 Zo,n handbeschreven kaartje mocht ik van een collega ontvangen
Met n bijzondere "Persoonlijke boodschap
1 waar ik door geroerd werd ....

Tot ik er mijn andere collega over vertelde
En mij woord voor woord kon vertellen wat er stond
Zonder de kaart gezien te hebben
"Helderziend ......... ???

Welnee ze had exact dezelfde "persoonlijke" woorden in haar kaart staan
Tja..... worden die woorden net ff iets minder roerend ....
Maar desalniettemin fijn dat de tijd genomen is
Om er dat handgeschreven berichtje in te schrijven..



Soms word ik al blij bij het zien van de enveloppe
Zo ook vandaag zat er een enveloppe bij de post
Gericht aan "Ellen Alex plus ... een hondenpootje
Dan weet ik al das iemand die mij en mijn Vee kent
En zo bleek ook een kaartje uit de Ganzert
Met een kerstfoto kaart van hun Bullenkind
en hun langharige langsnuit meisje
Kijk dat zijn van die momentjes waar ik beetjes blij van wordt












3 opmerkingen:

  1. Ik mag eigenlijk niet lachen om dat kaartje maar ik doe het toch๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚sorry๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen