dinsdag 11 april 2017

Equitana.. 26 maart





Vandaag in de Focus `Equitana 26 maart

Onverwachts naar de grootste paardensport beurs van Europa

Had van Paul al gehoord dat de beurs er was
Ook al gehoord wat er zoals te zien en te doen was
Maakte me al dat ik dacht zou er best heen willen
Maar ja met n man die paarden leuk vind en lekkr ( sorry)
Maar niets met de sport heeft hoef ik niet te vragen ga je met me mee?


Ingrid daarentegen wilde graag erheen maar ja met wie
Trtartaratartaratarata haha opgelost wij gaan lekkr saampies naar Essen
Lex blijft thuis bij de hondenkids dus mooi verdeeld
Gelachen onderweg en genoten van alle magnifieke uitzichten
Aangekomen eerst n stukje taart suikers hard nodig voor 12 hallen paardensport
Nou doen ze in Duitsland niet aan kleine puntjes das voor mietjes 


Dus een maaltijd punt later en n warme choco met n hartje gaan we van start
Ik op jacht naar een nieuwe rijbroek en misschien zie ik nog een leuk shirt
Div shows gezien .. mooi knap imposant emotioneel jaloers onder de indruk mooie impressies
Zoveel te veel spullen om op te noemen
Wat je zoekt They had got it en in diverse uitvoeringen
De mooiste zadels gezien mooie paarden en lekkr gegeten 


Frietje met n snitsel haha ja when in Germany dan moet er n snitsel gegeten worden he
Een hele galerij vol met eten uit allerlei landen


Met zelfs een choco fontein << fruit sjaslik met choco .. 


Ik heb m niet genomen ik mijn maag en zo veel choco haha vragen om problemen!!

Prachtige shows gezien inkluis grondwerken machtig mooi man zou iets voor mij kunnen zijn



Als paarden fan kun je er echt je hart ophalen !! zoveel moois en leuks is er te zien





Nieuwe rijBroek gescoord En shirt gescoord borstel voor Leen gescoord 
En voor we het wisten hadden we dus onze handen vol spulletjes !! 
Ahum heb dus wat gedaan wat ik zwoor nooit te doen
Haha niet voordat ik 80 en schijndood was in elk geval 


Jaja voor wel 10 hele euro’s een Roze achter me gat komt ook nog wat kar gekocht
Heerlijk jo al Ingrid haar aankopen en die van mij erin en handjes vrij
En wie weet wel giga handig als ik met de pupsels of flow op show ga 

De mooiste trailers maar ook deze verry handu kruiwagen ik kan er wel wat mee
Voor mensen die niet zoveel kracht hebben of veel kunnen tillen -liften
De elektro Dumpert die alles vanzelf kiept voor je !! handig of ni dan

Zal ik t vragen ....... til je rok eens op haha Neuj das voor n andere keer
Maar wel grappig er was een Guinness bar met de obers in klederdracht
Tja die moesten ook wel eens even een peukie doen en de boel luchten hahahahhaha

 


Na div uurtjes alle kraampjes langs te zijn gelopen 
Vonden we het wel welletjes 
See ya later alligator
Nog even de pendelbus naar de parkeerplaats prive chaufeur haha bus was verder leeg

 

en dan op weg naar  Roostermountain thanks Ingrid x..

  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten