dinsdag 11 april 2017

Aanloop en gaan .... Dinsdag 28 maart

Vandaag in de Focus `Aanloop en Gaan 28 maart...

Omdat het gras op de `wiesse`nog moet groeien
Staan de paarden in de kleine padock ik schrijf klein maar haha tis nog groot hoor
Bovendien kunnen ze in hun eigen bos ook nog rondstruinen
Maar `Het gras is altijd groener aan den overkant
Poll heeft er zo zijn gedachten op los gelaten
Hoe kom ik bij dat sappige gras !!
Kan niet door het hekwerk heen en de touwen aan de onderkant
`Tenzij....................... Ik een aanloop neem en gewoon door de touwen heen galopeer


Haha nou en dat lukte .... div keren nadat Ingrid hem terug gehaald had
Touwtjes bijgespannen dus Nee zei Ingrid nu kan i er niet meer door
`Maar tis een bijdehantje dus ik steek er mijn hand niet voor int vuur ...
En zo bleek meneer de blonde beach dude was alweer ontsnapt
Ik dacht kan er Ingrid bijhalen maar ken m net zo goed zelf ff halen

Afgekeken van Ingrid een bakje met Muslie gevuld en ja hoor hij kwam met me mee


 Hupsekee vent terug in je omheining haha draai me nog niet om en hup hij was er alweer door
Dus nogmaals gaan halen dit keer moest ik meer overtuiging gebruiken hahahhaha

Het tussenhek maar dicht gedaan kon hij niet naar de paddock maar ook niet meer ontsnappen



 Of i blij met me is haha vast niet maar hij staat wel veilig
Morgen eens kijken of Lex iets eraan kan doen ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten