zaterdag 21 maart 2015

Cowgirl Ellen ...

Vandaag in de Focus "Cowgirl Ellen ....

Vandaag ga ik m,n grote vriendin Trees uit de padock halen
Voor een lekkere borstelsessie en even kijken of ik de klitten uit haar manen krijg
Bewappend met borstel schaar en Cowboy magic aan de slag gegaan

En tis me gelukt alle manen zitten weer los en hangen te glimmen om maar hoofd en nek
Tja dan moet ik er ook aan geloven
Zo,n mooi gepoets meisje moet je showen XX
T zadel gaat erop en haar hoofdstel om









En voor ik het weet zit ik vorstelijk te paard op m,n Belgisch trekpaard dinnetje
Waar ik heerlijk heen en weer schommel op haar brede rug
Te paard in de buitenlucht zonnetje op m,n kop en de bergen als m,n uitzicht
Tis  goed dat ik oren heb mensen anders sloeg m,n brede glimlach over m,n kop hihi !!
Happy cowgirl Ellen ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten