zaterdag 21 maart 2015

Kilometers ...

Vandaag in de Focus "Kilometers ...

Dat Lex hier in de bergen de nodige kilometers maakt is een feit
En daar bedoel ik dan niet de bus mee maar kilometers op z,n bike
Racefiets of mountainbike het maakt hem niet uit beide heeft hij meegenomen
Onderweg komt hij de mooiste plekjes tegen
De plekjes die je met de auto niet bereiken kunt



Soms vind hij het wel eens jammer dat ik niet mee ga biken in de bergen
Ik ga soms wel mee om met lex samen te fietsen 
Maar de drive om veel en vaak kilometers te vreten op de fiets
Die heb ik niet maar zijn gevoel van jammer dat je niet meer mee gaat herken ik !
Samen met Lex een buitenrit maken te paard lijkt me heerlijk
Maar haha de kans dat datzal gebeuren is 0,o
Maar tis goed dat we beiden onze eigen hobby hebben
Kunnen we van mekaars verslagen naderhand genieten !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten