zaterdag 21 maart 2015

Heimwee nu al ...

Vandaag in de Focus "Heimwee nu al ..
.

Tis weer tijd om naar huis te gaan
We mogen niet mopperen want we hebben al twee dagen bij kunnen boeken
Maar elke keer geeft het n rotgevoel
Als alles ingeladen is en ik de zwabber door t huisje trek
Tis weer gedaan met de vakantie
De paardjes komen me gedag zeggen bij het hek
En ik stap met n brok in m,n keel in de auto
Mijn accu is weer opgeladen en hoofd zit vol met verse ideeën en besluiten
Wat zal ik het weer missen smorgens de paardjes op de padock zetten
Het hoofd van Fien op m,n schouder terwijl ik haar kriebel
Haar snuffelende mond die me besnuffelt en kussen geeft
Terwijl ollie het kleine bruintje me tegen m,n been duwt
"He ik ben r ook en ik wil ook gekriebt worden en geknuft
Het saampies ontbijten op t terras
De wandelingen op rooster mountain en de rust
Till next time vermisse dich alle jetzt schon !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten