vrijdag 13 september 2013

Oma´s Servies ... donderdag 12 September 2013

Vandaag in de Focus `Oma´s Servies

Gisteren heb ik na m,n werk een taart opgehaald bij Bakerij Lilian in Hellevoetsluis
Hihi das de zus van m,n schoonzusje die de mooiste en lekkerste taarten maakt
Morgen geef ik de taart aan Lex als Verrassing voor onze Trouwdag
Lilian weet dat ik m,n workshops aan t opzetten ben
En zei me al n tijdje terug , Ik heb hier nog een koffie serviesje staan wat m,n oma nog gebruikt heeft
Als je wilt mag je dat wel gebruiken voor je workshops
Apart mooi serviesgoed om etagère´s of bonboniere´s mee te maken daar ben ik altijd blij mee
Dus omdat ik er toch was om de taart te halen kreeg ik het meteen mee
Dat beland dus niet in de workshops mensen !!
Tis nog van haar oma geweest en eigenlijk te lekkr fout kwa kleur en print en glans
Maar ik vind het dus een sweet setje en zoals jullie weten ben gek op spullen met een geschiedenis
En dus pronkt het nu op m´n salontafel
Weet nog niet of dat z,n prominente plek blijft maar voor nu staat Oma,s serviesje daar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten