zondag 1 mei 2022

Zondag 1 mei "Moedeloos

 Vandaag in de Focus "Moedeloos ... zondag 1 mei 


Tja ik zal eerlijk zeggen "we dachten wat een zwakke kippen heb ik gekocht 

Vallen dood neer of hebben Legnood 

Dus kocht ik Nieuwe kippetjes met het idee "sterkere dames te hebben

Nu blijkt toch echt dat de Ratten ze Dood bijten 

En ondanks de 10 vallen die we hebben staan 

En de 6 tot 8 jonkies die we op n dag vangen de plaag blijft bestaan

De schrik zit er bij mij flink in "wat als ze hierna aan mijn caafjes beginnen !!!!!!!!!!!!


Dus ik schakel de gemeente is "EN die zegt wij kunnen niet meer dan u nu al doet 

U kunt een professioneel bedrijf inhuren die u kan helpen 

Maar ook die mogen Niet met gif werken en zetten net als u Vallen uit ..

De gangen /bruchten die ze graven kunt u keer op keer vol laten lopen 

En wegvangen wat u kunt "Ontmoedigen moet u ze ...


Nou kan ik jullie zeggen dat de enige die Ontmoedigd raakt IK ben 

Na het vinden van een nieuw kippetje zonder kop uit mekaar geplukt ..

Wel weer twee jonkies in de valletjes maar zelfs dat geeft GEEN voldoening meer 

Im all for Live and Let Live en als ze n graantje fruit of groente mee eten tot daar aan toe 

Maar Puur Nu mijn Kippetjes aan het uitmoorden zijn nee ! 


Vandaag gaan we op zoek naar hun in en uitgangen en gaan die dichtstorten met beton

En we weten al das n tijdelijke oplossing want ze vinden wel n weg om binnen te komen

IK haat ze ik haat ze ik haat ze ... 

De Dood aan Alle ratten .................  ( Foto van Internet wij werken niet met gif )



En dat uit het diepst van t hart van een grote dierenvriend 

Dan weten jullie wel Hoe vreselijk ik het vind !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten