zondag 1 mei 2022

Donderdag 28 april 'Hoezee Hoezee ...

 Vandaag in de Focus "Donderdag 28 April "Hoezeee hoezeee 


Whoop whoop hihi die mij kent weet dat ik zelden drink net twee oeranje bittertjes op

enu haha voel m goed zitten :..

ik zeg fijne koningsnacht en morgen n fijne Koningsdag ..

oeranje boven hoezeee hoezee

UPdate ... Lex zei Owww heb ik dan meteen een Engel in  bed 

Haha nou ja deels wel lex ik viel meteen in slaap en heb geslapen als n baby 

Nou ja tot ik Lex en volgens Lex de buurt wakker Jodelde .... 


Whaahahaha ik weet nog dat ik droomde dat ik in een achtertuin stond 

Van een huizenblok waar alle achtertuinen op aangrenzen 

Dat ik op een ladder klom en dacht "Ik ga de buurt is ff wakker tetteren 

Hahaha en dat ik dus uit volle borst en HARD JODELA JODELA riep 

Hahaha zo hard dat Lex een Hartverzakking kreeg 

EN toen hij me wakker maakte "Hej doe eens rustig 

Ik hem t stukje van de droom die ik nog wist vertelde 

Heb ik 5 min in een lach stuip gelegen .... 




Twee bittertjes en Ellen kan Jodelen ! 

Needless to say dat lex zegt "Hmmm voor jou geen Oeranje bitter meer voor t slapen gaan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten