woensdag 6 april 2022

Zondag 3 april

 Vandaag in de Focus `Zondag 3 april... Hij Ging lekkr ..


T kan weer t mag weer yihoeee



Vandaag opgetreden in Buurtcentrum `De Blauwe brug in Schiedam 

T was er niet mega druk maar gezellig druk en thats what matters .. 

T was fijn om mijn muzikale collega´s weer te zien 

En wat was het fijn om weer voor Publiek te zingen 



Ik heb mijn eigen nummer voor het eerst life voor Publiek gezongen 

En `Live your Life `werd erg leuk ontvangen 

Twee sessies mogen zingen haha kwam liedjes te kort 

Toch maar eens mijn repertoire zien te vergroten 



Gelukkig kon ik een muziekband lenen van Alberto 

En heb ik ook nog een duet samen gezongen met mijn Pa 



Jahhhhh das genieten ik zeg op naar meer van zulke Optredens ...


Nog ff n foto met alle artiesten en het bestuur van Frontier and Frends ..
 


Op naar Half Mei dan mag ik weer Knallen 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten