woensdag 6 april 2022

Woensdag 6 april .. Hartverzakking

 Vandaag in de Focus `Woensdag 6 april ..  Hartverzakking 


Echt hè krijg een hartverzakking van deze kippetjes ..


Ik ga wat hooi en graantjes voeren

Zie ik Hazel niet die zit int nachthok hard te persen

Maar t ei wil er niet uit ik denk nee hè straks verlies ik weer een hen aan legnood

Dus ik t hok in met olie en n doekje mee om haar te helpen ..

( Tip van internet olie op haar kont rond t ei smeren ..

Maar ondertussen is ze uit het nachthok

En laat ze zich niet zomaar vangen ..

Haha na veel pogingen heb ik haar te pakken “ plok “ eitje eruit denk van de schrik …

Eind goed al goed maar echt hè ik heb weer aparte kippetjes …

( en ja t hok moet verschoond voordat een oplettende daarover gaat vallen )





Geen opmerkingen:

Een reactie posten