dinsdag 29 maart 2022

zondag 27 maart `Manke Nelis ..

 Vandaag in de Focus `Zondag 27 maart  ` Manke Nelis 


Terug van de dierenarts Flow en Phanny hadden een meningsverschil..
Resultaat een flink manke flow die zelfs Pijn aangaf
Nou dan weet je het wel want een Bull is keihard
.. Pijnstillers ontstekingsremmers en antibiotica mee ..
Meteen even laten kijken naar een bultje
( vooralsnog niets om me druk om te maken )
Maar ik moet het wel in de gaten houden ..
Boipt zou kunnen of een operatie om het weg te halen Just to Be shure´
FF iets om over na te denken ...

Onderweg over de dijk terug gereden en wat buitenplantjes gescoord
En ik liep er mijn vriendin Laura Heidi de Borst tegen t lijf ff gezellie staan kletsen ..
( al die tijd zicht op de auto waar flow is zat dus wees gerust ik stond er naast ) ..

Ik hoop dat morgen t zonnetje weer schijnt
dan ist lekkerder om te tuinieren dan nu bah bah ..
med zit erin vinden ze geen probleem een bammetje smeerworst .,
en zo gaan bij Flow easy Pésey de medicijnen erin ..
Hopen dat ze snel aanslaan en manke Nelis weer kan rennen en vliegen ...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten