zondag 23 januari 2022

Vrijdag 21 Jan "Kopje Koffie ....

Vandaag in de Focus "Kopje Koffie ...Vrijdag 21 jan ... 

 Hoe leuk is dat !!

ik zag ze op de weggeef hoek




En dacht die zouden leuk staan opt mijn werk ..

Laat t nou een manegeklantje zijn die ze wegdeed..

Dus die herkende mij door mijn profielfoto

En zei meteen ze zijn voor jou

En nam ze voor me mee nou ja voor de kantine dan hè ..

Ik had nog ophang kleef haakjes en dacht meteen maar ff een fijn plekje geven ..

Nu hopen dat men ( zodra t weer mag zuchtttt )

Heel veel trek in koffie krijgen bij t zien van de twee leuke doekjes …


Blijft een leuk fenomeen die "gratis af te halen hoeken ..

Of je er nou wat vanaf haalt of wat opzet

Vandaag dankbaar voor "Nou dat er gelukkig op zo'n manier minder spullen bij de stort belanden.

👍🏼

Geen opmerkingen:

Een reactie posten