zondag 23 januari 2022

Pakketje ???... 23 Jan

 Vandaag in de Focus "Pakketje ?? 23 jan ..

Theo zei zo dat klusje zit er weer op .. 

Ik zeg jah en wat is de Flat leuk geworden zo he 

Morgen hang ik meteen ff de vogelhuisjes op 

En t naambordje van "Knabbely Towers ..

Theo zei "kunnen we nu ook nog wel ff doen hoor..



Nou dat laat ik me geen twee x zeggen haha T ken maar gedaan zijn 





En dus zogezegd zo gedaan huisje aan de schutting 

Huisje aan de frontporch want daar zitten altijd veel koolmeesjes 



En een huisje daar waar elk jaar een paartje koolmezen hun nestje heeft 

In een vogelhuisje wat ik jaren terug van Tony en Nicole gehad heb

Wat werkelijk van ellende uit mekaar valt ( hoe typisch )

Das dus meteen vervangen door een nieuw huisje 




Maar wat staat er nou in de buitenkast joh !!

Dat lijkt wel een pakketje !!

EN ja hoor het is een pakketje een klam pakketje 



Dus ik neem het mee naar binnen en laat t aan Lex zien ..

Die pakt het uit en er komt uit "Een Pyjama dezelfde als die ik voor de kerst gekregen heb

Huh zegt Lex ... jah ik had ze in dec destijds een mail gestuurd "Waar blijft mijn pakketje ?

En toen hebben ze een nieuwe opgestuurd omdat ook hun niet wisten waar t pakketje was

Nou wij  nu wel .... 

eEen bezorger heeft het Daar begin dec vorig jaar in de Buitenkast gezet 

Inprincipe Prima ... als hij een briefje achter gelaten had waar t gelaten was .. 


Haha tis dat ik nu het vogelhuisje daar ophing 

Anders had ik het denk ik pas int voorjaar gevonden 

Als ik verse plantjes op en in de kast gezet had ... 


Staat voor zich "Lex heeft het bedrijf waar de Pyjama vandaan kwam netjes gemaild 

Dat hij zo nodig de tweede pyjama af zal rekenen .. 


Dankbaar vandaag "Voor de fijne nestplaatsen voor de voogs en haha mijn extra Peejay ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten