donderdag 30 december 2021

31 dec ...Nog meer Oliebollen en Appelflappen ...

Vandaag in de Focus "Nog meer oliebollen en appelflappen ..31 dec 

Over de 300 oliebollen met of zonder rozijnen en over de 75 appelflappen gebakken 

Haha ik kan jullie zeggen "IK kan echt bijna geen oliebol meer zien .....

Nu stinkend als n oliebol maar voldaan thuis net de kleine zoo eten gegeven zijn die straks vol gevroten en aant uitbuiken als de knallen NOG frequenter worden …

De dames bull zijn buiten geweest ging goed tot een vliegende keukenmeid gilde met n harde knal erachteraan zo snel waren ze nog nooit bij de deur hihi …

Ik zeg proost op een mooi en fijn oud en nieuw ..

Ben geen alcohol drinker maar heb deze ontdekt enu die smaakt me best …




Zo eerst ff douchen en dan kan t feestgedruis beginnen ( lees lkr thuis met de bullekids en mijn lief )

lkr eten snacken en de top 2000 aan .. mensen geniet ..

Enu gaat vooral je vuurwerk lkr opt strand afsteken of zo … be happy and safe …’

Van mijn kant wens ik jullie een fijne jaarwisseling en bedank ik jullie voor t trouwe lezen van mijn Blogs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten