donderdag 30 december 2021

Ik zie de haven al ...29 dec

 Vandaag in de Focus "Ik zie de haven al ...29 dec 


Kan het toch niet laten ...

Ik zag van de week nog een gaaf kerstdorp tafereel "Een leuke haven 

Met een verlichte brug een hondje in het wak wat gered wordt

Twee aangemeerde schepen en schaatsende mensen 

T deed me sterk denken aan Delfshaven waar ik opgegroeid ben

Maar ook aan de lange haven van Schiedam met de mooi verlichte ophaalbruggen

T deed me denken aan het nummer van Jaap Valkhof "Ik zie de havens al

https://www.youtube.com/watch?v=kGQMhE748fM

Maar ik dacht ik heb er voorlopig wel genoeg ...

Maar zoals  jullie begrijpen ui de tekst t liet me niet los ... ;-)

En dus verkoper gebeld ben het haventje toch  maar op gaan halen  !

Zeg nou zelf ...  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten