zondag 18 juli 2021

Zondag 18 Juli "Wat heb ik gedaan !!!



 Vandaag in de Focus "Wat heb ik gedaan 18 Juli ...


Op het verjaarsfeestje van mijn Neef Brendan 

Kwam het gesprek zo op torens boxen geluid enz enz 

Nou zei een vriend van mijn broer ik heb nog een mooi setje boxen te koop 

Die zouden goed klinken bij jullie "Buizenbak "




Ik de gek haha vraag om foto's en info en speel die door aan lex toen ik thuis kwam

Nou hij had er wel "Oren "naar dus zijn we gisteren wezen luisteren 

Inderdaad er komt een mooi warm geluid uit wat we via de buizenbak 

En de Kef Boxen eigenlijk wat missen 


U raadt het al ze zijn verhuisd van Heenvliet naar Sliedrecht 

T plan was .. deze op de plaats van de Kef boxen 

De Boxen achter de bank zouden plaats maken voor de Kef boxen


Hmmmm dat was het plan ....maar !!!

Lex had de nieuwe Boxen even neergezet met de Kef boxen erop 

En bedacht he als ik ze zo laat staan hoef ik geen kabels meer om te wisselen

Even uitleg .... Boxen staan normaal op de Denon versterker 

En als we via de buizenbak willen luisteren

Moeten dus de kef boxen los gehaald van de versterker 

en aangesloten worden op de buizenbak 


Snapt u het nog ??? ;-) 


Maar omdat we de nieuwe B&W boxen hebben aangeschaft 

En de kef boxen daarop eigenlijk passen ( vind vooral Lex ) 






Omdat de standaards van de kef bijna net zo hoog waren

Blijven ze daar staan … hoeft lex geen kabels meer om te gooien 

Omdat er twee sets staan … 



Dus als we muziek via de buizenbak willen luisteren 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten