zondag 18 juli 2021

Ze smelten de kazen ... Vrijdag 16 Juli

 Vandaag in de Focus "ze smelten de kazen ... Vrijdag 16 Juli ..


Vorige week zaterdag kwam de vaatwasser door de magic toutch van Theo weer tot leven

Jahhh tot vandaag dan he .. niks nada noppes doet ze meer 

Lex zegt snap er niets van want als ik de deur half hou gaat ze wel aan 


Dus het hele ding onder het keukenblok vandaan gehesen 

Alle losse delen die eraf kunnen eraf en dan de stekker er weer in 








Dan ziet Lex opeens vonkjes "Das geen goed teken El ...

En ik denk KAK weer een dure uitgave erbij deze maand Grrrrrrrr 


Als hij nog verder sloopt komt hij bij de kabelboom 

En daar zit het probleem ... 7 draden aan mekaar gesmolten




Ze smelten de kazen Euh Draden !!! 

Ik schrik ervan dat had zomaar een brand kunnen veroorzaken 

En Lord knowes .. been there done that .. heb er een PTTS aan overgehouden

En lex zijn littekens van de brandwonden dus thank god dat we het nu ontdekt hebben


Lex zei .. ik ga kijken of ik hem toch kan maken 

Dus de 7 draden ingekort en gestript gesoldeerd en n krimpkous eromheen 




Alle naden en delen waar we normaal niet bij komen met schoonmaken 

Daar hebben we meteen een vers sopje op los gelaten ..

Alles doorgemeten en als het goed is zou ze het weer moeten doen ..


En low and behold she works ... ze maakt de vaat weer schoon alsof ze nieuw is 

Scheelt weer een extra uitgave ... 

Wel ff fingers crossed dat ze het nu gewoon ook Blijft doen !! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten