zondag 27 december 2020

Sleutel tot geluk ... 25 Dec

 Vandaag in de Focus "Sleutels tot Geluk ..25 dec 


Wat kun je toch gezegend zijn met fijne vrienden 

Vrienden die je niet alleen in leuke tijden steunen 

Maar ook als je je shit voelt of in de shit zit 


En als je dan ook nog eens dezelfde passie deelt 

En ook met zijn 4 ren alles klopt 

Er nooit een stil moment valt in een gesprek 

Dan weet je dat het wel "Echte vrienden moeten zijn 


Voor het tweede jaar op rij vieren we kerst bij hun 

Anders dan anders rekening houden met de heersende Corona 




Maar zeker niet minder gezellig 

Heerlijke snacks en een gezelige ambiance 





Maar we delen ook kadootjes uit en krijgen ook kados

Speelgoed voor de dames bull die er meteen mee aan de gang gingen




Een lekkre fles wiskey voor Lex 

En voor mij meteen ook voor mijn verjaardag een ketting met hanger

Niet zomaar een hanger Nee ze hebben heel goed gekeken naar wat bij mij zou passen 

Wetende dat ik al sinds jaar en dag mijn gouden kettigen met bulletjes eraan om heb





Is ze gaaf of niet dan ?
Een muzieksleutel en mooie levensleuzen
Ik hou der zo van als men zich verdiept in een kado ..
Lieve Theo en Nel thanks <3 ben er echt blij mee 
Bedankt voor een fijne kerst ( ook zonder de kados ) 
Wij en de dames Bull hebben er weer van genoten 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten