zondag 27 december 2020

ChefKok aan Huis ... 26 Dec

 Vandaag in de Focus "Chefkok aan Huis .. 26 Dec ..


Mijn mobiel gaat ....

He mam goeiemorgen we hebben n probleempje 

T gaat Heul heul hard waaien enu ik denk niet dat mijn partytent het gaat houden


Brutale vraag mogen we alles inpakken en bij jullie onder de Frontporch komen Barbeknoeien?

Tuuurlijk mag dat .. 

Komt mooi uit hoef ik me niet druk te maken om Flow die toch nog niet lekker is 


Lex zegt "Hoe luxe krijgen we gewoon een "Chefkok aan huis "

Das best gek ben je even te gast in je eigen huis haha

Want zeiden Tony en Nicole jullie zouden eigenlijk bij ons komen eten 

Dus wij zorgen voor alles ...


Heerlijk gegeten .. fijne gesprekken gelachen en genoten

De bullekids blij om Tony en Nicole weer te zien ..

SuperFijn voor ons om de Kinderen weer life te zien en te spreken 

Dus ook de tweede kerstdag was er 1 met een briljant sterren randje 


En op het boodschappenbord stond nog een "Voetnoot "van Tony 

Geen idee of dat de boopdschappenlijst is van het volgende etentje ...;-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten