zondag 23 augustus 2020

Rosa Duvel en Belle .....23 aug

 Vandaag in de Focus "Rosa Duvel en Belle ...23 aug ..


Ik schreef het al eerder ik ga Knab-El proberen op de kaart te zetten

Wil geen massa opvang het moet kleinschalig blijven

Want ik wil wel de luxe zorg kunnen garanderen voor mijn logee's 

En via een cavia pagina van Facebook krijg ik een aanmelding 

Of ik ook 3 caafjes tegelijk opvang waarvan 1 er medicatie krijgt twee maal daags 

Nou ook dat is geen probleem , dus afgelopen vrijdag heb ik weer 3 gasten mogen ontvangen

Vanuit Utrecht op logeer bij mij int mooie Sliedrecht ..

Even voorstellen ......

Rosa Duvel en Belle ...

 Sttt ni door vertellen maar Belle ontvoer ik die krijgen ze niet terug hihihi

Ze laat zich makkelijk haar medicijnen geven

En ook de vitamine C tabletjes gaan er als snoep in 

Kooi int midden zeil op de grond grote ren eromheen 

Water en voer in de ren en in de kooi 

kunnen ze zelf bepalen waar ze willen struinen


Zo hebben hun baasjes een onbezorgde vakantie en ik er tijdelijk 3 vriendjes bij 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten