zondag 23 augustus 2020

Bombardement .... vrijdag 21 aug

 Vandaag in de Focus "Bombardement ... vrijdag 21 aug 


Mijn moeder haar rijbewijs moet verlengd worden

En net toen de corona uitbrak ben ik al mee geweest om mijn moeder te laten herkeuren

Door de corona duurt het allemaal wat langer en kreeg ze nu pas bericht goedgekeurd te zijn

Deze keer kiezen we niet voor de oosterhof haha was vorige keer niet echt bevallen ahum !

We kiezen voor het stadhuis te Rotje Knorr  

T blijkt een uitdaging om er te komen want half rotterdam ligt open

Ik heb zelfs door rood gereden zo omslachtig staat alles aangegeven

Please .... duim mee dat er Geen camera stond want das ne dure grap..


Hoe dan ook we zijn er gekomen moeders afgezet en ik de auto in de garage gezet

Geen fan van garages maar haha probeer je auto maar eens gewoon te parkeren in de stad

We waren Ruim op tijd maar helaas pindakaas alles gaat echt volgens afspraak op tijd 

Tijd om opt gemak rond te kijken in het mooie gebouw 

Met zijn bogen en behouden oude elementen zoals de glas in lood koepels 


En als bonus hebben ze een heerlijke airco ... dus als je dan toch moet wachten geen straf 


Een lange zit en als mijn ma eindelijk aan de beurt is staat ze met 3 min weer naast me
Haha hoe dan ook het is aangevraagd wind volgende week kan ze m ophalen


Als jullie eens in Rotterdam zijn en tijd hebben 

Moet je echt t stadhuis eens gaan bekijken "Its a work of art ..

Overal waar je kijkt is wel wat te zien kwa bouwstyle of kunstwerken

Wat te denken van het torentje .. en de gapers...

Met recht een "Rijksmonument die als 1 van de weinige gebouwen het bombardement overleeft heeft..


Nu terug naar t witte durp even wat drinken en mijn meisje ophalen 

Mijn knappe copilote ... 



Die opa gezelschap heeft gehouden terwijl ma en ik de hort op waren

Ben geboren en getogen in Rotterdam maar haha blij dat ik terug mag naar mien eigen durp ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten