zondag 10 mei 2020

UItdelen en ontvangen ... zaterdag 9 mei ...

Vandaag in de Focus " Uitdelen .en ontvangen .. zaterdag 9 mei ...

Lex moest wat ophalen in Rotje knorr
En die zou na het bezoekje aan de stort onze zoon ophalen
Die ging ff mee naar rotje knorr een ritje met de oldy
Mij thuis afgezet en Lex op pad om Tony op te halen
Zo gezegd zo gedaan ik ben hier verder gegaan met mijn dingen
Belde Lex op we komen naar huis
Ik zeg das snel ....

Wat bleek onderweg bleef de vlotter hangen van de carborateur
Ze kreeg te veel benzine niet raadzaam daar mee een eind te gaan rijden
Dus samen met Tony kwam hij terug naar huis
En eigenlijk zouden ze morgen komen voor spullen op te halen
En voor mama dag Tony zegt kan dat net zo goed vandaag
Dus kwam mijn schoondochter ook gezellig hierheen
Lekkr zitten kletsen samen gelunched en spulletjes opgezocht ..

En verwend met een heerlijk setje voor onder de douche ..

Sommige dingen hoeft Tony echt niet meer
"Mam geef ze maar weg of zo ...
En omdat ik vanuit de schuur ook spullen had die weg mochten
Ben ik nadat hun weg gingen foto's gaan maken
En heb alle gratis op te halen dingetjes op de weggeefhoek geplaatst

En zo vandaag al 5 dingen weg mogen geven
Leuk toch gratis kadootjes uitdelen
En 1 voordeel haha je weet dat de kado's leuk zullen worden ontvangen ....

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten