zondag 10 mei 2020

Op afstand ... zondag 10 mei ...

Vandaag in de Focus "Op afstand ... zondag 10 mei ...

Tja het plan was vandaag een ritje met de oldy
Maar ja die moet eerst ff nagelopen worden
Nieuwe pakkingen zijn besteld ...
KAK want ik wilde een pakje afgeven bij mijn moeder
Nou zegt Lex we hebben gelukkig nog een auto :-)

En dus hebben we in Rotterdam een mama dag kado gebracht
Wel op gepaste afstand ...
Vonden mijn pa en ma niet fijn ik ook niet
Maar liever zo dan dat ik hun ziek maak of visa versa

En voor wie dat Vergezocht vind
T zijn toch je ouders en zij of jullie zijn toch niet ziek 
Nee dat klopt en dat wou ik Graag zo houden ...

Flowtje vond het maar raar
Ze mocht wel opie en omie begroeten maar we gingen niet naar binnen
T voelde ook raar ... vreemd .. en onpersoonlijk
Tis ff niet anders .. beter safe then sorry ...

Maar wel fijn om ze even gezien en gesproken te hebben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten