vrijdag 20 maart 2020

Opeens weet je het ...donderdag 19 maart ...

Vandaag in de Focus "Opeens weet je het donderdag 19 maart ...

Omdat we toch nergens heen kunnen
Besluiten we lekkr te gaan sleutelen aan de Oldy
 

De remleidingen moeten vervangen worden
En das nogal een klusje en soms heb je hulp nodig
Dus zijn ik en Gilly <3 vandaag Lex zijn "charmante assistente..






Voor ik het weet lig ik onder de auto te sleutelen haha
En geef ik op de juiste momenten het juiste gereedschap aan
Leuk om te doen en ook leuk om de techniek erachter wat meer te snappen
Hmmm had ik nou maar Monteur geworden ... ;-)




Als we bezig zijn blijkt dat de wielremcilinders en de hoofdrem ciliders ook vervangen moeten worden
Dus die moeten we bestellen ..
Kunnen we als die binnen zijn verder klussen ...

En dan ben ik graag weer Lex zijn reserve Monteurtje ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten