vrijdag 20 maart 2020

Egotrippers ....Woensdag 18 maart ...

Vandaag in de Focus "Ego trippers ..Woensdag 18 maart ...

Nou ben ik al geen fan van Boodschappen doen
Maar nu met de Corona gekte al helemaal niet
Men heeft opeens een andere mentaliteit in de winkels

En met men bedoel ik het gros van het "Winkelende publiek "
Er word gegraaid en gesnaaid of hun leven eraf hangt
En sla ik wederom om een lege plek bij het tioletpapier
Blijkt ook het vak van de afbakbroodjes helemaal leeggeroofd



Bij het vak van de asperine blijkt ook roofbouw gepleegd te zijn ;-(
En het ergste vind ik nog wel dat men het alleen koopt "Voor het geval dat !!"
Maar dat mensen die het elke dag gebruiken nu niet meer kunnen kopen
En ja ik behoor tot 1 van die mensen ...
Wees gerust ik heb nog wel wat in huis


Maar t feit dat men het alleen al inslaat voor t geval dat
Idem met het toilet papier blikken groente afbakbrood enz enz ..
Wat zijn mensen in tijd van Nood en ontberingen Vieze wezens zeg ...

Respect voor alle Caissières de vakkenvullers  chauffeurs ga er maar aan staan
Dit zooitje ongeregeld te voorzien van hun wensen en Nukken .... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten