woensdag 12 februari 2020

Alles op een Rijtje hebben ....8 febr

Vandaag in de Focus ` Alles op een rijtje hebben ....8 febr

Nu de Oldy netjes onder de carpoort staat
Is dat stuk tuin weer beschikbaar om te gebruiken
Heb er al t tuinset neergeplant maar er miste toch nog wat

De schuttingen moeten vervangen worden
Maar das voor een later tijdstip
FF sparen want dat zijn nogal wat schermen en palen

Ik zei tegen lex ik heb toch vorig jaar die houten planten/kweekbakken gehad
Die staan nu her en der in de Tuin
Zou het niet leuk zijn om daar een rijtje van te maken
Twee met vaste planten erin en Twee om groentjes /kruiden in te kweken ?

Vond ti een goed plan ...
Maar dan staan je netjes opgestapelde stenen wel in de weg
Dus u snapt het al vandaag bezig geweest die stapel om te stapelen
Met het plan dan  morgen de bakken kunnen verplaatsen ...



Maar haha wat ik in den kop heb heb ik niet in den reet
En ben toch freaking benieuwd of ze er net zo leuk zullen staan
Als dat ik in mijn hoofd voor ogen heb
Dus ik denk steekwagentje mee en ik doe dat wel ffkies

Euh jah zonder aarde en planten erin kon ik dat wel
Maar met aarde en planten loeizwaar en kreeg ik ze nauwelijks van zijn plek
Dus Lex lief aangekeken .... en die zei nou kom op dan maar
Want ik weet dat je anders toch eraan blijft murrelen
En dan trek je de bakken mischien uit hun verband



HIhi ik zal jullie de boze beren blik niet aan doen die ik kreeg
Toen hij een bak op wilde ... GVD met die natte aarde erin wegen ze een ton
Maar u kent mij met aan de ene kant de steekwagen er onder
En aan de andere kant mijn krachtpatsert ;-)
Hebben we ze toch op de plek gekregen die ik voor ogen had

Hier staan ze nu en wat je ook bedenkt El hier blijven ze staat ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten