woensdag 12 februari 2020

12 febr .. Klessebessen ..

Vandaag in de Focus " Klessebessen ...

Vandaag een Gekke drukke dag
Vol onverwachtse telefoontjes waaronder een tel van Sandra van der Meer
Waar ik jaren samen de Bullmania heb gemaakt
En een bezoekje van mijn oud collega Sandra
Waar ik iets tegen op zag maar uiteindelijk heel gezellig was

Grappig vandaag gesproken met twee oud collega
Die ook nog eens allebei Sandra heten

Veel mailverkeer heen en weer met de Raad van Beheer
Aangaande het fokken met de Engelse Bulldog
Want al dat onwetenheid die er heerst word ik Gek van
Wil gewoon weten waar ik als Fokker aan toe ben




Met de EBCN telefonisch overleg over de nieuwsbrief
Die al weer bijna klaar staat voor verzenden

En n whats up van een ander vriendin
"Lange tijd niets van mekaar gehoord we moeten snel weer even bijkletsen..

Kortom een rare drukke dag waarvan je denk er kwam niets uit mijn handen
Maar toch een hoop leuke en minder leuke verrassende info rijker ...


Wel weer ff wennen zo,n drukke dag na maanden slow an
En ik voel ook dat hij er best in hakt ..
Vroeg naar bed .. ik zeg alvast Sweet dreams ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten