vrijdag 3 januari 2020

Met een stalen gezicht ...3 jan ,...

Vandaag in de Focus " Met een stalen gezicht ...3 jan


Soms kom je iets tegen in een blad
Wat je pakt en je dan het artikel gretig in je opneemt
Zelfs op het web verder zoekt naar meer info ...


Zijn verhaal

Ik maak objecten met materialen die andere mensen als rommel zien. Rommel die een ander weggooit en ik vind bij de sloperij.
Nu begrijp ik van anderen dat ik met mijn staalobjecten behoor tot een kunststroming: JUNK ART.
Dat vind ik gaaf, want hun filosofie is ook mijn filosofie. Schroot of rommel lijkt waardeloos, maar als je schroot bestempelt tot waardeloos dan ontken je haar kracht door creativiteit.
Mijn passie is om dood, koud weggegooid metaal tot leven te brengen en energie te geven in objecten van dieren.

Patrick Visser






Hij maakt echt de prachtigste dieren van oud metaal 
Met de mooiste details   moet je maar eens inzoomen op de beelden 
Hij maakt echt alleen dieren .. ik hou der van 

Ik zag de foto van zijn `paard en was meteen fan 
Ff sparen dan hoop ik dat ik ooit door hem een Bulletje kan laten lassen ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten