vrijdag 3 januari 2020

Voornemens ... 2 jan

Vandaag in de Focus " Voornemens .....2 Jan

Voornemens bijna  iedereen heeft ze wel voor int nieuwe jaar
Lex heeft zich b.v voorgenomen veel meer te gaan fietsen dit jaar
En om de Oldy weer rijklaar te maken en ritjes ermee te maken


 

En wat zijn jouw voornemens ?? hoort ik u denken 

Euh nou ik heb er genoeg .....
Zo wil ik zoals altijd best wat kilo's kwijtraken dit jaar
( maar dat heeft geen prioriteit dat komt zoals t komt en gaat hihi )
 
Absoluut meer zingen /optreden want ik word er echt zo blij van
En wie weet zit er een nestje pupsels in dit jaar ....
Ga ik meer aandacht besteden aan degene die me dierbaar zijn
Degene die MIJ verdienen in hun leven
En zo dus geen of minimale tijd ga besteden aan diegene die dat niet verdienen ...


En bovenal ga ik stoppen met het proberen iedereen naar de zin te maken
( immers kun je nooit iedereen tegelijk pleasen right )

Zal mijn werkinzet 100% zijn en niets meer of minder dan dat
( immers is wel gebleken dat meer dan 100% inzet me niets extra's oplevert )

Stop ik met bang zijn voor verandering
( want hoe was het ook alweer waar de ene deur sluit gaat de ander open )

Wil ik kappen met het blijven hangen in t verleden
( kan daar immers niets aan veranderen )

Ga ik een poging doen mezelf niet de schuld te geven van alles wat fout gaat
( immers is het 95%  niet eens mijn schuld maar dat van anderen )

Ga ik mijn hoofd een opdracht geven niet meer zo te malen en analiseren
( lijkt me heerlijk rustig dan in mijn hoofd ... )




Kortom in 2020 wil ik Mooie lieve gelukkige momenten verzamelen in plaats van Balast !! 

wish me luck ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten