zaterdag 11 januari 2020

Uitzicht Loos...10 jan ...

Vandaag in de Focus " Uitzicht Loos ...10 jan ...

Toen hiernaast de beneden verdieping verbouwd werd
Hebben ze op het raam wat op ons huis uitkijkt Plakplastic gedaan
Top hadden hun gewoon t licht en wij geen inkijk...

Nu het huis na de brand van wat jaartjes terug langzaam weer opgebouwd wordt
Zijn ze wederom beneden aant klussen geslagen
En hebben ze het plakplastic van dat raam afgehaald
Ik snap het wel hoor krijg je meer licht binnen

Maar ze kijken zo wel precies mij in de kijkert als ik aan de eethoek zit
En daar zit ik heeeel vaak ..
Storend want voel me zo wel bekeken ...

De bloempotten omgeruild met die van de slaapkamer
Zijn groter en dus minder inkijk dacht ik
Yep t scheelt iets maar zeker savonds kan ik zo bij hun naar binnen kijken
En dat betekend dat ze dat dan andersom ook kunnen

Dan maar de jaloezieen dicht houden ...
Tot ik wat anders bedacht heb ,,,

 

Bij intratuin zag ik een groot paneel met uitgesneden bomen erin
Hejjjj das de oplossing die zet ik gewoon voor het raam ..

Maar Jakkus dat ziet er niet uit ...
Ik heb verder niets in huis van metaal en haha veel van de inkijk blijft...

Voor nu zit er een stuk wit karton daar waar ik de meeste inkijk zie
Tot ik wat anders verzin ....

Mischien  een mooi glas in lood raam ervoor zetten...
Iemand nog andere tips ... ?? en Nee ik ga daar Geen plakplastic plakken ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten