zaterdag 11 januari 2020

Kappersstoel ...9 jan ..

Vandaag in de Focus " Kappersstoel  ...9 jan ...

1 van mijn caafs had een grote haarklit aan zijn billen hangen
Tijd om Don Diego te vangen en in de kappersstoel te zetten 
Viel me eigenlijk wel mee hoe snel hij zich liet vangen



Maar zich laten knippen en scheren haha dat was een ander verhaal
Honden even buiten gezet .. geen risico lopen ...
En Don Diego van de kapperstoel ( lees eettafel op kleedje )
Verplaatst naar de gootsteen
Kan i niet uit klimmen of vanaf glippen
Wortel erbij gelegd ik denk ff lijmen die Don
Maar Don is ni gek ni liet zich niet foppen

Voorzichtig eerst in de kluwe haren wat knipjes gedaan
Toen voorzichtig losgewrongen ....hopla klit eruit
Ff borstelen kak er zitten nog wat kleine kluwetjes ook
Tja vriend dan moet ik toch nog ff wat knipjes zetten
Maar met een hupsende diego die t gefrunnik aan zijn billen
Semi niks vond maar ook wel lekkr

Hihi voor jullie beeldvorming
T hupste fluitend door de bak bij elke knip in zijn haar kluwetje
Ni handig want je bent toch bang om zo mis te knippen
Maar met veel geduld is het me toch gelukt alle klitten zijn uit zijn vacht
Hij ziet er weer " Fantastico "uit met zijn kange lokken

Lex zei hebben ze wel n borstel dan ?
Voor de grap .. ik zeg nee maar je geeft me nu wel een idee...

Ik heb nog een losse bezem die kan ik wel int hok monteren
wie weet vinden ze het wat om erlangs te lopen
Houden ze meteen hun vacht op orde


Baat het niet dan schaadt het niet
E Dus Viola .....

Een borstel voor de borstels  en de Caronetjes ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten