dinsdag 27 augustus 2019

Braak terrein ... zondag 25 aug

Vandaag in de Focus ` Braak terrein  ...

.Het heeft even geduurd maar ik ben er uit
Het stuk tuin wat nu "Braak "ligt waar de caafs eerst woonden
Tis eigenlijk al de hoek geweest waar we een mooie vijver hadden
Daar zijn we mee gestopt door de fam Grauwe hijger ( blauwe reiger )
Die dachten dat het hun psersoonlijke Mac Fly was Grrrr
Want ik wilde geen net er over spannen dat vind ik geen gezicht
En stroom draden eromheen vond ik voor de hondjes niks ..

Toen werd het een kippen/konijn verblijf
Waar mijn Mooie Anastacia jaren fijn heeft samen gewoond met de kippetjes
Tot een ziekte haar en haar pas aangeschafte maatje lieten hemelen ..;-(
Toen bedacht Lex dat het aquarium wat lek was gegaan
En zoals jullie als trouwe volgers weten werd het daarna een caafjes villa
Totdat ze een paleis gekregen hebben naast Villa Tok
Hun eigenste Bacavia stad .... \

Nadat vele scenario's in mijn hoofd zijn gepasseerd
Ben ik er uit ....

Wat een superfijn plekje zou t niet zijn voor mijn kas !
Het staat er niet de hele dag in de volle zon
En uit de wind door de luwte van het huis en de schutting
Dan kan ik mijn kruiden planten in de plantenbak die langs de schutting loopt

Wie mij een beetje kent weet dat mijn geduld kort "gezaaid" is
And there is no time like the present ...
Dus heb ik vandaag alvast wat voorbereidingen getroffen

Slow an want ik moet immers doseren en ik heb tegenwoordig een Cipier
Lex let op of ik niet over mijn grenzen ga .. 

Alle stenen uit de plantenbak gehaald
En in de kruiwagen naar hun nieuwe bestemming vervoerd
Niets word hier verspild of weggegooid 
Dus ook die hebben een nieuw plekje gekregen

En s"middags de grote stenen allemaal uitgegraven en aan de kant gezet

Morgen weer een stapje verder..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten