dinsdag 27 augustus 2019

Met appelmoes ....

Vandaag in de Focus "Met appelmoes .. ...


Vandaag lekker wezen lunchen bij de Roestelberg in Kaatsheuvel ( Drunense heide )
Waar ze een uitgebreide kaart hebben
Maar ik had eigenlijk gewoon trek in friet en een frikandelletje
Dus toen de ober onze bestelling op kwam nemen 
Schreef i voor Lex een tosti op en voor de `Jonge dame het kindermenu ;-)

De ober had er lol aan me mijn friet op een kinderbord te brengen
Met een schaaltje appelmoes ....tuurlijk


Als de ober komt vragen "is alles naar wens ?
Zeg ik ja zeker "maar er zat toch een verrassing bij het kindermenu ?


Meer voor de grap als wat anders ...

Komt de ober na een tijdje en zegt "alsjeblieft je verrassing ..
Hhahahahhaha Krijg ik mijn eigenste eerste microfoon


En hij doet het nog ook ..
Made my day ..

Soms zijn  het de kleine dingen int leven die het doen ...
Lex weer bedankt voor een fijne dag X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten