zaterdag 13 juli 2019

The caafjes Boulevard ..

Vandaag in de Focus `The Caafjes Boulevard  ...

Mijn klusmaatje komt vandaag een half dagje klussen
Krijg eerst een dikke knuf en moet beloven niet te veel hooi op mijn vork te nemen
Hij klust ik kijk toe ...
Haha zo werkt dat natuurlijk niet voor mij
Klussen vind ik leuk dus help ik m toch waar ik kan
Vandaag hopen we weer wat meters te maken
Eerst zorgen dat er geen Caaf via de grond kan ontsnappen
En dat er geen rat of mol omhoog kan komen via de grond
Dus maakt Theo er een mooi staaltje straatwerk van
6 Grindtegels 60x40 nog een paar grindtegels van 50x50 ..
Een grindtegel waar al een strook vanaf was
Daar wat 10x10 steentjes op hun kan naast getikt
En afgemaakt met bakstenen aan de bovenkant later
Ligt de Caafjes Boulevard ...  ...





Het ruimt meteen weer wat stenen en tegels op die al een tijd opslag staan te wezen
En that was the plan all along he
Zoveel mogelijk bouwen met materiaal wat we al hebben
Ook al gaat er zat nieuw materiaal in
Het leukst is toch iets maken van wat er om handen is



Dan bouwen we het eerste plateau af wat aan het nachthok vast zit
En krijgt het nachthok een dakplaat


En we maken een plaat op maat die straks de basis vormt
Voor de deur van het nachthok  ..





Aan mij weer de taak het ongelakte hout in de "Tjet te zetten van de week 




En dan vind Theo het appie's
Wat ik ook prima vond .. toch n beetje geklust
Maar wel gedoseerd en mijn puf is ook wel een bietje op ...


Dus ik zeg de barbieknoei ter ere van mijn Neefjes verjaardag dan ook af
Geen puf meer voor en in alle eerlijkheid
Geen behoefte aan vragen en drukte ....

Trots op mezelf dat ik nu eens niet dacht "Dat kan ik niet maken
En aan mezelf gedacht heb ..
Ik leer t nog wel Ahum ....



Theo weer bedankt voor t klussen luisteren en lachen
Nel bedankt dat ik Theo weer mocht Lenen
En veel plezier van de Eitjes van t volkje Tok
De pepertjes uit eigen kas en de kluifjes voor de hondjes x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten