zaterdag 13 juli 2019

Graantje meepikken Donderdag 11 juli

Vandaag in de Fokus `Graantje meepikken ... Donderdag 11 Juli ..

Ga je ff mee  ?
Naar de graanbuurt in Giessenburg
Euh ik ken t niet maar mischien wel n goed idee ff eruit
Owww het is bij Toontje ..
FF uitleggen in Giessenburg heb je een heeeel groot pand
Vol met oude bouwmateriaalen en curiosa
En vroeger toen Lex en Ik nog in de Gorze ( Schiedam) woonde
Had je daar een man die Toontje heete en ook een winkel van sinkel had
En zo kreeg dat grote pand in Giessenburg van Lex al snel de bijnaam "Toontje

Maar wat ik niet wist is dat ze er een heus knus winkelbuurtje van gemaakt hebben
Met en grote "loods'waar kleine winkeltjes in zitten


Met leuke hollandse geveltjes en zulke leuke spulletjes
Er is ook een hal voor antiek en curiosa


Waar ik een leuk antiek houten bakje gescoord heb
En mijn oog heb laten vallen op een heel leuk smal kastje

Ff thuis opmeten of ze ergens in de keuken zou passen ....


En ik zou ik niet zijn als ik natuurlijk diertjes zie
Tja die moet ik dan ff toespreken en knuffelen
En dat vond het duo Geitjes heel geen probleem .... 



Bij de bloemenshop van  Creanoeska kocht ik een leuk salontafel setje
En bij de thee en koffie shop van  Ida
Scoorde ik lekkere thee  ( Earl grey my fav ) en n presentje voor mijn moeder
Wat ik nog niet kan verklappen want ze moet het nog krijgen ... 


Toen liepen we door naar de Conceptstore- waar mijn schoondochter iets moest ruilen

Mijn telefoon ging en net voor en zeker na het gesprek met Lex ging het fout
Warm benauwd en met tranen achter mijn ogen was ik het opeens zat
Wilde maar 1 ding .. en das naar huis ..
Echt zo,n weard gevoel van onrust ...
Zo bizar ... 

Niets voor mij maar t geeft aan dat ik die opgedrongen rust
Echt nodig blijk te hebben
Dat zelfs "leuke dingen even gedoseerd moeten worden ...

( Maar ondanks dat laatste thanks for taking me along Nicolle X )




Geen opmerkingen:

Een reactie posten