woensdag 26 juni 2019

Planking 24 juni ....

Vandaag in de Focus "Planking 24 juni .

Lex heeft er al een weekje opzitten
En mijn 2 weekjes vakantie gaan vandaag in
T afgelopen weekend tel ik niet mee hihi das t "gewone weekend vrij"
Deze ronde word het een staycation
We tanken thuis lekkr bij
En als het zo uit komt proberen we wat to do's af te kunnen kruisen
Lex is begonnen met de laatste klusjes in de keuken
Zodat we dat hoofdstuk echt af kunnen sluiten

Nieuw wandje gezet en die betegeld en gewit
Zodat de nieuwe planken erop gemonteerd kunnen worden
Die ik op mijn beurt weer in de Tjet gezet heb
De planken zitten gemonteerd ..
En kunnen de potten erop ..
Je kan iets in je hoofd verzinnen
En dat het dan er uit komt te zien hoe je het in je hoofd had .. ;-)

Het kastje naast de vaatwasser is ook gemaakt
Eveneens als het roetje waar het antieke gordijntje aan hangt
Zoals trouwe lezers weten zijn er door de  brandschade maar 3 kastjes gedaan
En zoals het nu is is dat verschil gewoon te groot
Aan mij dus de schone taak om alle deurtjes en frontjes kaal te schuren

Zodat alles straks in de blanke lak gezet kan worden
En het weer 1 geheel wordt ..

 


Een monnikenjob ... Maar ik heb alle tijd
Lex brengt ondertussen op de afzuigkap het Ossenbloed rood aan

Buiten de blak gelakte deurtjes en fontjes
Krijgt de keuken her en der een Ossenbloed rood accentje
Zodat "als het schilderswerk straks gedaan is
Hij als vanouds is maar met een frisse nieuwe look
Like Nothing ever happend... *




*Maar eerst haha nog loads of schuurwerk voor de boeg ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten