donderdag 2 mei 2019

Verhuizing op komst ...Dinsdag 30 april ..

Vandaag in de Focus "Verhuizing op komst ...Dinsdag 30 April ...

Morgen krijgt mijn zoon en zijn lieve vriendin/vrouw de sleutels van hun nieuwe huis
Dan gaan ze lekkr klussen zodat ze snel over kunnen


Kunnen ze het flatje gedag zeggen
En gaan wonen met meer rust en zekers meer ruimte..
Mega trots want wat is het een leuk stekkie waar ze heen gaan
Niets ten nadele van hun leuke apartement in de Z flat
Maar lets face it daar gaat het wel met Rappe passen achteruit kwa bewoners e.d

Ze gaan wel een stukkie verder weg wonen
Maar dat geeft niks kep een auto onder mien kont hej
3 x gas geven en we staan  in HIA ...



Wie mischien ook gaan verhuizen is het Volkje van Caaf..
Ik speel met het idee ze naar Villa Tok te verhuizen
Zodat alle diertjes lekker bij mekaar zitten
Wel zo handig met voeren en schoonhouden
Maar dan moet er wel een stukje aangebouwd worden ...
Want in het groepje caafs die al bij de kipjes wonen
Zit al een castraat .. En mij is verteld dat 2 castraten bij mekaar
Mekaar aan zullen vallen ...
Tja daar heb ik geen zin in
En er gaat ook Geen van de twee weg
Ik ga met mijn Klsumaatje Theo in beraad
Eens kijken of we er een stuk aan kunnen zetten aan de linkervleugel
FF prakie denken hoe en wat ...
Keep yall posted ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten